kathmandu mu?

bigün şöyle bişey oldu, dükkanda oturuyorum, içeri bir müşteri girdi. Ben ilgilendim, işte nasıl bir motor arıyorsunuz falan filan derken, ktm 990 adv. dedi. Daha önce ne motor kullandınız dedim? kaydadeğer bir deneyimi hiç olmamış. Neyse anlattım ettim, tavsiyeler falan, sonra gitti.

Gel zaman git zaman aynı kişi tekrar geldi. Bu sefer BMW 1200 GS adventure istiyorum diye geldi. Yine başladım anlatmaya işte ağırdır, ada şartlarında gerek yoktur, ilk motor için iyi bir seçenek değildir flan.
"benim yurtdışı gezi planlarım var" dedi. Hah dedim ben içimden, izlemiş long way round ve long way down'u onlara özenmiş. Ben motorla İran, Pakistan, ordan Kathmandu'ya gitmek istiyorum dedi. Kendisine 2 tane BMW ile ingiltereden taaaa afrikanın en güneyine giden 2 abinin dvd sini hediye ettim - long way down. Hani amacım biraz gerçekleri göstermek falan. Gerçi hiçbirzaman küçümsemedim, aksine çok imrendim, helal olsun adama bak be falan dedim.

Benim verdiğim filmleri izlemiş, tekrar geldi dükkana, ben bu motoru istiyorum, işlemler başlasın dedi. Ben nasıl yani falan derken, kredi işleri, sipariş falan derken motor adaya geldi :)
Ben kırık bacakla, motoru kurdum, hatta ilk turu birlikte attık, Lefkoşadan Girne'ye gittik.

Dükkana "ben Katmandu'ya gideceğim, bana motor lazım" diye giren bu kişi Mustafa, ve çok samimi arkadaşımız. Daha sonra yakından tanıma fırsatı buldum kendisini. Yılbaşında eksik olmasın evine davet etti. Orda gördüm ki, meğersem bahsettiği bu yolları zamanında backpacker olarak tabanvay olarak gitmiş, gelmiş. Sadece kendisi değil sevgili eşi Sezgi de bir gezi tutkunu.

Son aldığım haberlere göre Mustafa gayet iyi bir şekilde motorunu kullanıyor - yukarıdaki resim kendisinin -, ve Kathmandu rotası hazır, tura çıkacağı günü iple çekiyor.

Bu mudur? evet budur...
bakarsınız eşlik ederim ;)
yolun açık olsun Mustafa


bu arada istanbuldan Kathmandu ya giden başka bir arkadaşımızın anıları burada.

1 comments:

sezgi said...

Özellikle North Cyprus Moto'dan (www.northcyprusmoto.com) Mert ve Yiğit'e çok teşekkürler inanılmaz arkadaşlıkları için ve sadece iki gün kadar bir sürede motoru Kıbrıs'a getirdikleri için... :))

Yolcula çıkacağım günü iple çekiyorum... İran'ın sıcak yoları ve bir okadar da misafir perver insanları, Pakistan ve Hindisatan ayni coğrafya ama farklılıkları! ve Himaleyalar'ın gölgesindeki mistik Nepal'in kalbine....Mevlana'dan, müslüman-sufi, hindu ve budistliğe uzanan yolda.

Teşekürler Mert.

Mustafa Özak.

Post a Comment

 
Copyright 2009 bigün şöyle bişey oldu. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator