Black, silver, purple, sıklamen


Bilmiyorum farkında mısınız, bayan arkadaşlarımız facebook statüslerinde kendilerinden beklenmiyecek kadar kısa sözcüklerle durumlarını ifade etmeye başladılar. Hayırlara vesile olur inşallah :P
Mesela black.
Bu kendilerinin o gün hüzünlü falan olduğunu göstermiyor, hatta aksine çok neşeli, çok cilveli, çok seksi, çok munzur vs olabilirler black ile.
Bazıları değişikliği seviyor, purple diyor, hatta sıklamen yazanı bile gördüm :)
Hiç white yazanı görmedim, malum genelde koyu kazaklar giyiliyor bu mevsimde, muhtemelen sırıtır diye. Hele bir de siyah merserize içine white statüslü olanların gece flaşlı çektirdikleri fotoğraflar var ki sormayın gitsin :)
Bu kısa statüs mesajını eğlenceli bir oyun haline getiren bayan arkadaşları, huzurlarınızda daha yaratıcı ve cesur olmaya davet ediyorum.
Mesela statüs barlarında artık şunları görmek istiyorum. 34 DD, 36C  veya yeteri kadar cesursanız was 32B now 38DD gibi :)


Renginiz her ne olursa olsun sizden tek bir ricam var, bu konuda çok hassasım :) lütfen ama lütfen şeffaf askı kullanmayın. Bu konu ile ilgili facebookta grup bile kurdum.

rengarenk günler dilerim ;)

2 comments:

hornethido said...

Bi kere "bayan" diil "kadın" olm! Sen de mi neo islamcı oldun? :)

Ayfer Sen said...

dişi en doğrusu sanırım:)

Post a Comment

 
Copyright 2009 bigün şöyle bişey oldu. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator