Eti Puf

Bayılırım,
eskiden de bayılırdım, eşşek kadar olduğumda, fazla çakılmasın diye o koca kare 6x6 sıra olanları alır, üstüste katlardım, sıra sıra yerdim.
Neyse gelelim konumuza, bugün market alışverişinde tekrar takıldım reyona :) aldım 1 sıra :)
Atladım arabaya, beklemek olmaz, bir yandan araba kullanıyorum bir yandan da paketi açmaya çalışıyorum, ancak malesef nafile, arka köşedeki burdan açınız kısmından tutup çektiğinde, folyo 2 katman olarak ayrılıyor, ve şeffaf olan katman poşeti kapalı tutmaya devam ediyor, haliyle eti puf ulaşılamaz oluyor.
Çözümü basit, hemen bir diğer eti puf'un sivri köşesini ambalaja saplıyorsunuz  voila işte artık, o yırtılan yere parmağınızı sokup, poşeti parçalayıp, eti pufunuza ulaşabilirsiniz :))
afiyet olsun.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 bigün şöyle bişey oldu. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator