ben saadettin teksoy, sokarımmmmm



bigün şöyle bişey oldu, istanbul alkentteki futurekids'de bilgisayar öğretmenliği yapıyorum. 4 yaş grubu sınıfındayım, çocuklar yuvadan servis otobüsüyle geliyorlar, 50 dk lık bir program, dersimizi yapıyoruz ve tekrar yuvaya geri dönüyorlar. Neyse o sıralarda saadettin teksoy çok moda, sürekli reklamlarda, ben saadettin teksoy, sokarımmm diyerekten sağ elinin işaret parmağını ileri gösteriyor. Bununla Levent Kırca Olacak o kadar programında dalga geçiyor. Levent Kırca ortalıkta dolaşıyor, " bennnnnn saaaadettin teksoyyyyy, sokarımmmmm " diyip işaret parmağını milletin gözüne sokuyor, etrafındaki insanlar kaçışıyor, kaçamayanlar bandajlı gözlerle dolaşıyordu :)

Bu benim afacanlardan biri, nerden aklına estiyse, "bennn saaaadettin teksoyyyy, sokarımmmm" demesiyle birlikte işaret parmağını carttt diye gözüme saplaması bir oldu. Nasıl canım yandı anlatamam, hani kaza ile gözümüze elimiz falan çarpıyor, bunda herif bilerek soktu gözümün içine. Kızsan kızamassın, aman tanrım, nasıl kanlandı gözüm, açamıyorum bile, soguk sular mı tutmadım, çay banyoları mı yapmadım, zar zor geçti.


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 bigün şöyle bişey oldu. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator