kediye kaptırılan tavşan


bigün şöyle bişey oldu, smartkids de yaz okulu hazırlıkları yapıyoruz. Konuların içinde hayvanlar ve bitkiler de var. Bahçeyi düzenledik, domates, biber, patlican fideleri falan aldık ve ektik. Mısır çarşısına gittim - hemde motosikletle :) - neyse ordan yavru tavşan, kara kaplumbağası falan aldım.

Bahçede doğal gözüksünler diye topraktan, kayalardan falan yuvalar yaptık, sonra da saldık hayvanları bahçeye. Sabah erkenden geldik, okulun ilk günü diye hazırlık yapıcaz. Ben bahçeye hayvanlara bakmaya gittim ki ne göreyim. Tavşanın oldugu bölmede bir kedi yalanıyor, etrafta tüyler, kala kala hayvaın sadece 1 patisi kalmış.
Acayip sinirlendim, kediyi pataklama niyetim vardı ki, arkadaşlara dua etsin.

Neyse çocuklar çakmasın diye hemen gidip kedinin katlettiğinin aynı renginde tavşan aldım. Bu sefer kafesin içine koyduk. Bizim Sera bahçede hayvanı hipnotize edip legoların arasında uyutuyordu :)

Gel zaman git zaman kara kaplumbağalarında da azalma oldu, nereye gitti bunlar anlam veremiyoruz. Sonra bir baktık bizim bahçedeki diğer binanın çatısındalar. Meğersem kargalar bunları alıp yüksekten aşşağa atıyolarmış. sonra da gagalayıp...


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 bigün şöyle bişey oldu. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator