paçadan giren arı



bigün şöyle bişey oldu, bigün diyorum ama daha bir hafta bile olmadı. Yeni bir motor sattık Ducati monster 696, neyse gümrük işlerini hallettik, plaka çıkartmadan önce motoru muayene istasyonuna götürmek gerekiyor. Ofiste kimse yok, motorun yetişmesi lazım, neyse bende bol paça bir şort olmasına rağmen, taktım kaskı kafaya, atladım motora ve gittim. İşlemleri yaptırdım, dönüş yolundayım. Yolda gazlıyorum, ohhh şortla motora binmek acayip bişey, püfür püfür, tam bunları düşünürken sağ baldırımın arkasında acayip bir acı ve yanma hissettim. Ne oldu derken elimi şortun üzerinden o bölgeye götürdüm, arı olduğunu anlarken daha aynı acıyı bidaha hissettim. Tabi can havliyle hayvanı çıtırt diye ezdim, ama hala motor üzerindeyim ve yola devam ediyorum.
Yanma devam ederek, acilen dükkana geri döndüm. Motordan iner inmez içeri girdim ve şortu
indirdim. Baldırın çamaşır ile kesişim noktasında 2 kocaman şiş vardı. Çok şükür ki fenistil merhem vardı, hemen sürdüm. Bir süre sonra yanma azaldı.
Neymiş?
Şortla motora binilmiyecekmiş....

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 bigün şöyle bişey oldu. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator