laf ebesi


bigun soyle bişey oldu, üniversite yılları, hava kararmış, ev arkadaşım Gediz ile bişeyler yemek için hisarüstü hazal ana tantunicisindeyiz. Gediz'in bir arkadaşı geldi, adı Taylan imiş :) konuşma sırasında, "... bizde geçenlerde sokaktayız, in-cin top oynuyor, bizde iki taş koyduk, tek kale maç yaptık, sonra top patladı, orucumuzu açtık" diyip normal konuşmasına devam etti. e nevar bunda derseniz, ben bu adam kadar laf ebesi bir başka biri tanımadım. Bu laf ebesi olayını açacak olursak, öncelikle belirtmekte fayda var ki, benim bahsettiğim anlam kötü bişey değil. Bu Taylan acayip hazırcevap, ve çoook ama çook zekice seçilmiş sözlerle karışık esprilerle adamı dumur ediyor. Hani lemandaki terelelli pictures daki gibi mesela. Her cümlesinden sonra başlarda 2-3dakika anlama molası vermek gerekiyor. Zaman ilerledikçe alışıyor insan, 1 dakikaya, 45 saniyeye falan. (ben alıştım 30 sn falan yetiyo artık :) ) bu Taylan şimdilerde kalantor adıyla commercial property solutions işi yapıyor , bildiğin emlakçının farsçası. A++ ev arıyorsanız, yada satıyorsanız tanıştırayım hemen.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 bigün şöyle bişey oldu. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator