Cennet ikiz ana babalarının ayakları altındaymış demiş miydim :)

Evet, bundan yaklaşık 6 ay kadar önce böyle bir yazı yazmıştım. İkiz çocukları olan arkadaşım Koray'dan duymuştum bu sözü. İkizler ilk yaşlarını doldurdular hayat 6 ay öncesine göre daha mı kolay daha mı zor, çok net söyliyemiyorun, ancak türlü eğlenceleri, türlü zorlukları var.
Geçenlerde ikizlerin annesi istanbulda olduğu için baba ve evdeki yardımcıya sözde yardımcı olayım diye 3 gün boyunca 3 er saat onlarla birlikte geçirdim. Ben genelde yemek yedirme, yıkama, oyun oynama gibi eğlenceli kısımlarında yanlarındaydım, bir gün içerisinde daha benim eşlik edemediğim 21 saat daha var :)))
Tek çocuğa bakmak zor, ikizlere bakmak inanın iki misli zor değil, belki üç belki dört misli zor.
Tüm ikiz anne, babaları ve bakıcılarını tekrar tebrik ediyorum :)

Before :)


After :))

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 bigün şöyle bişey oldu. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator