yazıcam, yazıcam, yazamıyorum

Evet, çok uzun zaman oldu, geçen sene haziranda 18 yazı yazmışım, ne gaza gelmişim....
yazasım var da yazamıyorum,  neyse deniyim birşeyler.

bugün şöyle bişey oldu, sabahtan babalar günü aktivitesi için hazırlıklarımı yapıyordum. Orda çalışan Hanifi,"Mert Bey çay demledim içer misiniz?" diyince, uzun zamandır demleme çay içmemiş olan ben hemen kabul ettim.
Hazırlıklar da neredeyse bitmişti, aldım çayımı, yudumlarken bir süre sonra kendimi koca LCD tv ye kilitlenmiş bir şekilde buldum.
2 seneyi biraz geçkin süredir evimde televizyon yok, bir ara oldu onda da sadece radyo olarak kullanıyordum. Kendimi ekrana kilitli bulduğum yerde Kral TV açıktı ve klipler dönüyordu. Kendimi resmen köyden indim şehre filmindeki zeki alasya - metin akpınar ikilisinin haydarpaşa garından çıkışlarındaki hali gibi hissettim.

Dumur dumur bakarken Hande Yener'in bir şarkısı çalıyordu. İlk defa izliyordum.
Sevgilisiyle bodruma da gitmiş, istanbulda da yaşamış, ama olmamış, falan filan öyle birşeylerdi.

Neymiş? olmayınca olmuyormuş, alışmadık popoda don durmuyomuş.

Bir-iki kere okudum yazıyı publish etmeden önce, acaba olmuş mu diye, olmamış dedim, silmeye niyetlendim falan.
neyse hadi basıyorum düğmeye publish olsun :)

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 bigün şöyle bişey oldu. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator