gülü sevmek - diken ?

dün sabah uyandım,
kahvaltılık alışverişi falan, neyse melemen yine yalan oldu, birşeyler atıştırdım, sonra evde 4 dönüyorum ne yapsam diye. Aslında aklımda temizlik var, ama erteledim... :) 2 tane tek kişilik yatak üstünü kaplayacak kadar kaldırılacak yıkanmış çamaşır var, onu da erteledim... çünkü çoook sıcak.
Spor yapıp boşuna enerji harcıyacağıma, bahçede bişiiler yapayım dedim.

Dünkü zeytinlerle olan maceram o kadar hoşuma gitti ki, sabah alışverişinde 7,5 Litrelik bir bidonumtrak bişii aldım. Sonra başladım zeytin toplamaya... 1 zeytin tirilaylommm, 2 zeytin tirilaylommm... :P
oldu mu sana koca kapta zeytin. Oturdum bahçede ağaç gölgesine, kırdım hepsini bir güzel... ola ki bunlar güzel birer zeytine dönüşürse, işi daha da abartma planlarım var :)))

neysecime hızımı almışken bahçeye girişeyim dedim, sarkmış bir dolu dallar falan, eski iş arkadaşlarım bilirler, çok pis ağaç budarım :) aldım testereyi, bayaaa bir ferahlattım ortalığı. Ondan sonra sıra geldi zambakların hakkına tecavüz eden begonvile... hay bulaşmaz olaydım. o kadar çok dikeni var ki anlatamam... ellerim, kollarım delik deşik oldu. Hadi onu geçtim yere düşen dalların birine terlikle bastım, diken terliği delip, ordan ayağımın altına girdi.

Dedim kendi kendime, bu ne küstahlık be begonvil? bunun için mi suladık seni bunca zaman... Hadi gülü seven dikenine katlanır.., katlanalım peki, severiz gülü, ama ya sen, heryerin koca koca diken, bidolu başka bitkinin tepesine çöreklendin, çiçeklerin dökülür, her yere saçılır, battal boy koroplast çöp torbasına sığmaz...

Dikensiz onca güzellikler varken değer mi begonvil tarafından delik deşik olmaya....

hadi neyse seviyoruz seni....

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 bigün şöyle bişey oldu. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator