üretmek lazım - çekiçte zeytin

21 Ağustos, cumartesi. Hava yine yine çok sıcak, uyandım, bişeyler yemek lazım.
Zaten hafta içi kahvaltı etmiyorum, haftasonu melemen süprizi kendime, ama hem çok sıcak, hem de evde ekmek yok. Arabaya atla, ekmek al vs.... passs. belki yarına.

Knorr kremalı tavuk çorbası, ama bişeye benzemesi için biraz destek lazım.
evdeki kabaklar, domates, havuc doğranır, zeytinyağı ile hafif çevrilir, üzerine soğuk su, üzerine toz knorr kremalı tavuk, bir güzel karıştırılır ki topak olmasın, üstüne de biraz tel şehriye.
Aslında 5 dk da oluyor da bu katılan kabak ve havuçları katur kutur yememek için biraz daha fokurdamasında fayda var.

bu sıcakta 2 tas çorba... severim çorbayı... yaz kış hayır demem.

eee sonra? hadi biraz dizi ile evde yaymaca... persons unknown s01e09 kalmış izlenmedik, ha sonra bir de entourage s07e06. ( bu arada turtle in ithal ettiği avion marka tequilalar süper gözüküyor, alemler ise apayrı...:)

ee sonra, dön dolan, bahçeyle uğraşsam çook sıcak... pencerden bakınırken hergün arabamı altlarına parkettiğim zeytin ağaçlarını gördüm. Üstlerinde de bayaaaa çok zeytin var. Aklıma rahmetli dedeciğim geldi. Evinde, mermerin üstünde soda şişesiyle zeytin kırar, acayip süper zeytinler yapardı.

Dürtüldüm bir şekilde hadi deniyim dedim.

3 tane farklı ağaç var. Aslında biri baya devasa ve yaşlı bir ağaç, diğerleri fide gibi henüz.
işte bahçedeki ağaçlar.
Evet yanlış görmediniz tepedeki de tandem yamaç paraşütü














Her birinde de farklı boylarda zeytinler var.

küçük - orta ve iricene



hepsini koydum bir kaba, yıkadım,

sonra başladım soda şişesinin arkası ile kırmaya.



sonra yıkadım bir güzel, birdaha, birdaha...
1-2 günde bir sularını değiştirmem gerekiyor, 




sonra....

sonrasını ben de merak ediyorum.... :)


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 bigün şöyle bişey oldu. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator