şeker portakalı ve zevzek zeze


bigün şöyle bişey oldu, orta 1. sınıfın şubat tatilindeyiz. Zaten hiç sevmediğim türkçeci, zorla bir kitap okumamızı istedi. "Herkes tahtaya yazdığım bu kitabı alsın ve okuyup gelsin" dedi.
Kitap, birçoğunuzun da okuduğunu tahmin ettiğim "şeker portakalı"

Aman allahım bu zeze denen zevzek kişilikten nefret ettiğim kadar başka kimseden nefret etmedim. Ne acıdım, ne üzüldüm. Neden? Çünkü Asuman zorla okuttu bunu bize, bitiremedim bile.
Şubat tatilimi bana zehir etti. Kitaplardan soğudum bidaha kitap okumadım.
Babam haftada 2-3 kitap bitirir, ben elime almadım bidaha.
Aha koca adam oldum işte okuduğum tüm kitapların listesi:
  • Cin Ali serisi
  • Şeker portakalı 4 te 3 ü ve silah - not defteri - zoruyla.
  • Modern tavukçuluk teknikleri - babam hayvanları sevdiğim için bu kitabı okuyacağımı düşünmüş ve başarılı olmuştu
  • Survival - doğada sağ kalabilme teknikleri - süper kitaptı, her kitap işte böyle olmalı demişimdir.
  • Mehmedin kitabı - askerlik olaylarını anlatan bir kitaptı -
  • Vajina Monologları - ismi ilgimi çekmişti ne gibi bir konuşma olabilir diye merakımdan okudum :)

Halbuki Türkçeci Asuman, deseydi ki, "...çocuklar, gidin bir kitapçıya, seçin sevdiğiniz bir kitabı, okuyun, beğenirseniz geldiğinizde isterseniz bize anlatırısınız.." ah işte o zaman o kadın Türkçeci Asuman olmazdı, Zeze zevzek ve gerzek çocuğun teki olmazdı.


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2009 bigün şöyle bişey oldu. Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Wpthemescreator